Sa dezmintim, atunci

Acum vreo două săptămâni răsfoiam internetul fără nici un scop, când dau peste un articol despre taică-meu, din care reieşea că ar fi scris ceva numit „Scrisoare către ţara mea”, un text lung şi supărat pe România. Îl citesc minunându-mă, şi realizând că este vorba despre o greşeală îngrozitoare, pentru că taică-meu nu scrie scrisori, nu scrie articole, în general nu scrie nimic, sau mai bine zis nu scrie. L-am întrebat ce şi cum, am investigat, am elucidat, pentru ca la sfârşit să realizez că asta a făcut şi Cotidianul.ro, care a băgat şi un articol despre întreaga tărăşenie.
Deci uite că foloseşte şi presa asta la ceva (deşi greşeala iniţială tot din presă provine). Bravo ei.

PS: păcat că acelaşi cotidian a cerut anchetarea lui Dan Tapalagă de la Hotnews din cauza publicării stenogramelor lui Voicu. Şi nu e caz de „nobody’s perfect”, ci mai curând invers.

5 gânduri despre „Sa dezmintim, atunci

  1. Ruxa spune:

    Am citit respectiva scrisoare si nu vad cum ar fi putut fi scrisa de tatal tau – ca stil, mi se pare mai curind scriitura cuiva care nu a depasit anumite etape ale frustrilor tineretii si nici vocabularul specific. De aici si uimirea ca i-ar fi putut fi atribuita. Lipsa informarii si suficienta in propria prostie duce la situatii de tipul asta – probabil cel/cea care a lansat aceasta scrisoare habar n-are despre cine vorbeste. Este, din pacate, starea caracteristica azi in Ro – intii vorbim, apoi dezmintim, si restul e bulibaseala.

  2. nikos spune:

    Compusa de dansul sau nu,cuprinzand frustrari ale unei tinereti etapizate sau nu,scrisoarea denota scarba de ceva …,care din pacate este atat de real incat poate reprezenta pe foarte multi inca i traitori aici.Fumigena sau nu.., scrisoarea ..chiar si fara autor miroase a romanie europeana.

  3. […] 03/04/2010 — andrei CEI TREI PRIETENI CARE SUNT (PLUS UN ADMINISTRATOR CARE ESTE) urează cititorilor, comentatorilor, […]

  4. Domnita spune:

    Acuma inteleg. Pentru ca am primit si eu scrisoare pe email acum o saptamana, si n-avea nici o legatura cu Toca, cu stilul lui, cu…nimic. Bine ca s-a lamurit misterul.

  5. Domnita spune:

    Acuma inteleg. Pentru ca am primit si eu scrisoarea pe email acum o saptamana, si n-avea nici o legatura cu Toca, cu stilul lui, cu…nimic. Bine ca s-a lamurit misterul.

Lasă un comentariu